Mô tả công việc
  • Verify the booking as recorded correctly in the Accounts Receivable Sub-Ledger sorted by customer.
  • Confirm that the accounts receivable balance in the General Ledger agrees to the Sub-Ledger.
  • Verify all sales are settled by credits cards, and ensure all payments are received from credit card companies and ensure no unsettled sales vouchers remain.
  • Process credit card payments and refund to customers.
  • Verify all OC and ENT billings; respond for booking up entries and Internal Expense using monthly report to Credit Manager and Finance Controller.
  • Ensure all invoices and supporting evidences are filed and kept in order.
  • Assists in preparing of monthly and yearly financial reports.
  • Ensuring compliance with existing internal and external accounting policies and procedures pertaining to one or more operational areas.
  • Maintain accounts receivable customer files and records for historical purpose.
  • Protects organization's value by keeping information confidential.
  • Perform other duties assigned by the superior.
Yêu cầu công việc
  • Bachelor degree in Accounting & Finance required.
  • One year experience in related fields.
  • Must present a well-groomed appearance.
  • Proficient with Microsoft Excel, Word.
  • Prior hotel experience preferred.
  • Intermediate English (Listening, Speaking, Reading, Writing).
Phúc lợi công việc
  • Deal with the company.
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 292 / 1
Logo Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Dự Án Hồ Tràm Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Dự Án Hồ Tràm
Phước Thuận, Xuyên Mộc, Bà Rịa – Vũng Tàu, Việt Nam
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
19/11/2020

Nơi làm việc
Bà Rịa - Vũng Tàu

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm


Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Kế Toán Công Nợ
Công ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Dự Án Hồ Tràm
Nộp đơn